سریعترین گل تاریخ پرسپولیس
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, | 16:32 | نویسنده : سهند

وي افزود: تا به حال گل به اين زودي‌ نزده بودم و نمي‌دانم چه ثانيه‌اي بود. بايد نشان دهيم که از دقيقه يک عطش حمله داريم و براي کسب نتيجه از همان ابتدا هجومي کار مي‌کنيم. با محمد نوري و کريم انصاري‌فرد هماهنگ کرده بوديم به محض شروع مسابقه به سمت دروازه فجر حمله کنيم اما پيش بيني اينکه اينقدر زود به گل برسيم را نکرده بوديم.خيلي خوشحالم روز بسيار خوبي بود. پيش از اين گل زودهنگام به ثمر رسانده بودم اما هيچ وقت اينقدر زود پايم به گلزني باز نشده بود.

مهاجم پرسپوليس در مورد پلاکاردي که در آن او را سلطان شيراز ناميده بود، خاطرنشان کرد: به خدا نمي‌دانم پلاکارد را چه کسي زده بود اما از اين اتفاق غافلگير شدم و از افرادي که اين لطف را کرده بودند تشکر مي‌کنم. من کجا و سلطان کجا؟!خوشحالم که امروز بازي خوبي انجام دادم و در اين برد نقش داشتم. با کريم انصاري‌فرد هماهنگي خوبي داريم. خيلي راحت به گل رسيديم و اين گل را به هواداران تقديم مي‌کنم.

رضايي در پاسخ به اين سؤال که در اين بازي چه شده بود که خيلي مي‌دويد، تصريح کرد: هميشه تلاش زيادي مي‌کنم و دوندگي زيادي دارم. در اين مسابقه بازي من بيشتر به چشم آمد. در سيستم دو مهاجمي توانستم عملکرد خوبي ارائه کنم. همه مي‌دانند غلامرضا رضايي هميشه مي‌دود و تمام تلاش خود را به کار مي‌گيرد. خدا را شکر توانستيم در اين مسابقه نتيجه مناسبي را کسب کنيم.

مهاجم پرسپوليس در مورد اينکه مي‌توانست گل‌هاي زيادي را به ثمر برساند، گفت: اين موضوع را قبول دارم. يک موقعيت صد در صد داشتم که ضربه من با اختلاف خيلي کمي راهي خارج شد مهم کسب سه امتياز بود که توانستيم به اين مسئله دست يابيم از ديدارهاي بعد با تمرکز بيشتر سعي مي‌کنم از موقعيت‌ها نهايت استفاده را ببرم.

وي افزود: تيم ما در شرايط خوبي قرار دارد و مهاجمان در آمادگي کامل به سر مي‌برند. هر مهاجمي که در زمين قرار مي‌گيرد بوي گل مي‌دهد اين به اين خاطر است که هافبک‌هايي مثل محمد نوري،کريمي و غيره پشت‌مان حضور دارند و خوب تغذيه مي‌شويم.

رضايي در مورد صحنه‌اي که روي او در محوطه جريمه اتفاق افتاد که مشکوک به پنالتي بود، عنوان کرد: نمي‌دانم آن صحنه پنالتي بود يا نه، اما با من برخوردي صورت گرفت که باعث سرنگوني‌ام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: